צעצועים לילדים לפי גיל – ההמלצות שלנו

צעצועים לילדים לפי גיל – ההמלצות שלנו

זוכרים כשהייתם ילדים שהמבוגרים היו אומרים לכם ״המשחק הזה כבר לא לגילך״? אז מצד אחד זה קצת מקומם, כי מי בעצם קובע באופן שרירותי את הגילאים המתאימים למשחקים? אבל יש גם הגיון מאחורי טווחי הגילאים המומלצים למשחקים שונים – למשל, הגבלה של צעצועים לילד בן שנתיים שמונעת ממנו לשחק עם משחקים שמכילים חלקים קטנים שהוא עלול לנסות לבלוע ויביאו לחנק. כאשר מציינים שמדובר במשחקים או צעצועים לילדים בני שנתיים, מקפידים שיהיו אלו מוצרים המותאמים לגיל בו הילדים אוהבים לנסות ולבדוק כל חלק בידיהם, עם הלשון, בתוך הפה. זו הסיבה שלגו דופלו מכיל רק חלקים גדולים, כאלו שהילד יכול ללקק אך לא להכניס לגמרי לפיו.

 

מי קובע את סיווגם של צעצועים לילדים לפי גיל?

לפי מה נקבעת ההתאמה של צעצוע לגיל מסויים? ברוב המקרים צעצועים לבנות 8 לא יהיו שונים מהותית לעומת צעצועים לבנות 7, הם אפילו יהיו כלולים באותה קבוצה, כיוון שיצרנים רבים מסמנים טווח גילאים כמי שעבורם מומלץ המוצר. כך משחקים לילדה בת 7 יכולים להיות כלולים גם בקבוצת משחקים לבנות בגיל 11, אם מדובר במוצר שטווח הגילאים עבורם הוא מומלץ כולל גם את את גיל 7 וגם את גיל 11.

 

היכן ניתן למצוא חנות עם קטגוריות צעצועים לפי גיל?

אצלנו, החנות המקוונת של בריקלנד. כל משחקי ההרכבה שאנו מוכרים, מחולקים אצלנו באתר לפי קטגוריות גיל. בחנות המקוונת באתר שלנו תוכלו למצוא משחקי הרכבה המותאמים לכל הגילאים – גם לקטנטנים ביותר וגם למי שעברו את הגיל מזמן אבל נשארו צעירים ברוחם ואוהבים להרכיב, כמו גם לאסוף, את המוצרים של מיטב יצרני משחקי ההרכבה. תמצאו אצלנו צעצועים לגיל 10, משחקים לגיל 11 וגם מוצרים שמתאימים לבוגרים יותר, כמו גם לקטנים ממש. אנחנו לא ממש מאמינים בהפרדה מגדרית, בייחוד לא כאשר מדובר במשחקי הרכבה, אבל לפעמים היצרנים עצמם יוצרים סוג של בידול בקהלי המטרה שלהם ומוציאים סדרות שונות הפונות לבנים או לבנות – כך למשל משחקים לבנים בני 11 לא בהכרח תמיד יקסמו לבנות באותו הגיל, ולהיפך. כדאי לבדוק עם הילד/ה שלכם מה הם אוהבים לפני שרוכשים. תוכלו, אם לא מדובר בהפתעה כמובן, לשוטט עימם באתר שלנו ולחוות יחד את ההנאה שבחיפוש, בקריאת פרטים על המוצר ובקבלת ההחלטה במשותף. כדי להקל עליכם, כל המוצרים אצלנו מחולקים גם לפי טווחי הגילאים אליהם הם מיועדים – אתם פשוט בוחרים את טווח הגילאים הרצוי ומתחילים לחפש בו את המוצרים האהובים עליכם. 

 

האם קניה באתר בריקלנד בטוחה?

ודאי! אנו משווקים ומוכרים את המוצרים המקוריים, האיכותיים, שאתם מכירים מכל העולם. חיפשתם מוצרים של חברת לגו במחירי מבצע משתלמים בכל הרשת ולא מצאתם – אתם יכולים להפסיק לחפש, אנחנו מציעים לכם מחירים אטרקטיביים כל השנה.  בין אם אתם רוכשים עבור עצמכם או כמתנה, אנו מתחייבים לאיכות ומקוריות מוצרינו ומעניקים שרות מקצועי ואמין ביותר. מציעים לכם איכות במחיר אטרקטיבי – לא תקנו?

 

איך מגיעים אליכם?

בקלות – משתמשים במקלדת ובעכבר ומחפשים ״בריקלנד״ או פשוט מקליקים על הקישור הזה כאן, ואתם מגיעים לעמוד הבית שלנו, דרכו אתם נכנסים  לעולם קסום של משחקי הרכבה מובחרים ואיכותיים, הכל פרוש בפניכם ולכם נותר רק לשוטט, לבחור ולרכוש. 

אם אתם חובבי משחקי הרכבה או אספנים של פריטים ייחודיים של פליימוביל, לגו וכדומה – בריקלנד היא אתר חובה עבורכם. באים?

RELATED ARTICLES